پروژه کده

فرایند انتشار رپورتاژ آگهی - پروژه های دانشگاهی | مقالات علمی

انتشار رپورتاژ اگهی بدین صورت است که یک متن مناسب در راستای برند و یا محصولات مورد نظر شما و اهداف سازمانی، تولید شده و سپس، براساس هدف گذاری سئو، کلمه کلیدی های مد نظر را در متن مشخص کرده و لینک های مربوط به آن کلمه کلیدی را در متن قرار دهید.

در مرحله بعد باید این متن را در سایت های خبری و مجلات اینترنتی که دارای بازدیدهای روزانه بسیار بالا است، بصورت رپورتاژ خبری منتشر نمایید.

پس از انتشار، متن آگهی به همراه لینک های فالو و عکس در سایت قرار گرفته و از طریق جایگاهی که مشخص شده برای بازدید کنندگان قابل نمایش می باشد.

متن منتشر شده بعد از گذشت مدت زمانی که در صفحه اصلی و یا صفحه مربوطه قرار می گیرد، به قسمت آرشیو خبر انتقال یافته و بصورت دائم و همیشگی در آن سایت قرار می گیرد و اثر آن ماندگار می باشد.

متن منتشر شده در سایت های خبری و معتبر، در صفحات گوگل و وب سایت های موتور جستجو، ایندکس شده و هنگام جستجو توسط کاربر قابل مشاهده می شود.

همچنین، انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت های معتبر خبری باعث می شود، برای صاحب خبر، اعتبار بسیار زیادی جذب شده و آگاهی بسیار مناسبی نسبت به برند آگهی دهنده ایجاد شود.

چرا رپورتاژ آگهی تاثیر بسیار زیادی در ایجاد آگاهی برند دارد؟

با توجه به اینکه یکی از فعالیت های اصلی هر روز کاربران اینترنت، پیگیری سایت های معتبر است، به همین دلیل انتشار رپورتاژ آگهی از روش های بسیار موثر تبلیغات اینترنتی و سئو است که به دلیل انتشار آن بصورت یک خبر جدید، باعث جذب اعتماد و نظر مخاطبین می شود.

 

بازدید : - بار دسته بندی : طراحی سایت تاريخ : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.